2011. augusztus 19., péntek

Ne haragudjatok légyszi :(

Sziasztok!
Sajnos ez még nem friss...
Tényleg kérlek ne haragudjatok, hogy ennyi ideig kell rá várni, de ihlet, és idő hiányban szenvedek, meg hát mostanában nem azzal töltöm az időt, hogy az életem fényes napjait számlálom, mert az elég rövid ideig tartana...
Na szóval, a lényeg: Sietek a Frissel ahogy csak tudok. Kárpótlásként, hosszabbra tervezem, mint az eddigieket.
Viszont lenne egy kérdésem.
Mivel valamennyi már készen van, szeretnétek-e, hogy azt felrakjam, mint részletet a következő részből.
Válaszotokat kérlek hozzászólás formájában írjátok meg. Ezzel sokat segítenétek nekem.
Óriási hála, és millió puszi:Waltex

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnálom, de megértem, hogy nincs időd, de mi ( vagy legalábbis én) tudok várni, amíg lesz időd és elkészül a következő fejezetig ;)
    A kérdésedre válaszolva igazából nekem mindegy, ahogy neked jobb :D
    Puszi: LilyV

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi a díjat! <3<3<3<3 A várakozást megértem!:) Mivel nem tudnálak olvasni, max 28-án ezért nekem mindegy hogy felrakod-e a részletet vagy sem...de mindezek ellenére várom a frisst! :)
    Sok sikert,és ihletet! :D
    Puszi GG:)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    még szép, hogy rakd fel nagyon kíváncsiak vagyunk szerintem mindenki velem az élen, hogy mit tartogatsz nekünk....:) hajráááá
    Erősen szorítok....kül ez az év az én családomnak is maradjunk annyiban hogy szerencsétlen......de egyszer minden rossznak vége lesz..:)
    Puszi:D
    Anna voltam

    VálaszTörlés
  4. Szia Waltex... Ismét csak ide tudok írni... :S:):D Csak azért írok most neked, hogy megkérjelek rá , hogyha lesz egy kis időd akkor kukkants be a blogomra... :D Vár rád ott egy kis meglepetés! Remélem elfogadod... :D

    Blog cím: http://edwardesbellaelete.blogspot.com/

    Puszi: Minie95

    VálaszTörlés