2011. november 14., hétfő

Újra

Sziasztok!

Hát lehet, hogy már kíváncsiak sem vagytok, rám, olyan régen volt friss.
Csakhogy a gépem beszart, vagy 3 hónapra, azért nem tudtam hozni a frisst. A beígért fél fejezet is valószínű, hogy elmarad, mert minden adat elszállt a gépről... sajnálom, de igyekszem a kövi fejezettel. (Amit így elölről kell kezdenem, és már nem emlékszem semmire, ami eddig kész volt belőle... hát szar ügy, de majd megoldom.)
Szóval, a lényeg: a friss fejezet pár nap múlva jön, remélem a héten meg tudom csinálni.
Még egyszer ne haragudjatok kérlek.
puszi: Waltex

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    :D ....csak nyugi... :) ....tényleg nem volt egy ideje friss de nem hiszem hogy ezért bárki megharagudott volna legalábbis én nem....úgy hogy..... ha ettől jobb én még mindig nagyon imádom ahogy írsz..... :d ....
    Már nagyon várom a friss
    Puszi
    Anna

    VálaszTörlés
  2. szia :D
    Én már aggódtam érted, hogy mi történt, szörnyű, de én mindig rosszra gondolok :/ De örülök, hogy nincs bajod, csak a gépednek xD jobban mondva már annak sem :D
    Én is egyetértek Annával, szóval nem hinném, hogy bárki is haragudna rád :D
    És már nagyon várom a frisst *-*
    Puszi :D LilyV

    VálaszTörlés