2012. január 30., hétfő

Díjak

Most szörnyen utálom magam, ugyan is ezt a két díjat, még 2011. augusztusában kaptam.
Ne haragudjatok, hogy csak most raktam ki őket, tényleg borzasztóan sajnálom.
Meg sem érdemlem őket... :(

A díjakat nagyon köszönöm Minie95-nek, és Annának!  :)






Szabályok!

1.Tedd ki a képet a blogodra!
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3.Írj le 6 dolgot magadról!
4.Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!
6 dolog rólam:
-Érdekes módon szeretek suliba járni (félre értés ne essék nem vagyok stréber, még csak   jó tanuló sem, de ha egyszer ilyen a suli, annak csak örülni tudok)

-Lány létemre Imádom a Forma 1-et

-Régebben teniszeztem, és megint szeretnék( szóval ha valaki tud valami jó teniszedzési lehetőséget Budapest, Budaörs közelben, akkor nagyon megköszönném, ha szólna)

-Tanulok színészetet, és nagyon szeretem is

-Remélem színész lehetek majd egyszer

-Utálom a chipset

Akiknek tovább küldöm: 







még egyszer nagyon szépen köszönöm :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjakat:)Nem számítottam erre,hogy kapok egyáltalán valaha is:)Nagyon jó a blogod,csak így tovább:)♥

    Macy Morrow♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szépen a Díjakat!! :D Álmomban sem gondoltam, hogy kapok egyszer díjat ráadásul egyszerre kettőt!! :)
    Egyébként Nagyon szuper az oldalad!! :)
    Puszi Ł : Kris Vuitton

    VálaszTörlés